Hjælp til opsætning af Google Ads annoncer
-Og få relevante besøg på din hjemmeside.
Med Google Ads er du sikret at du vil få relevante på besøg på din hjemmeside. Tidligere hed det Google Adwords, men skiftede navn sommeren 2018.
Med Google Adwords kan du lave kampagner og reklamer målrettet mod lige netop dit publikum eller kundesegment og Ads er en del af det erkendte behov, kunden er i markedet for at købe noget eller få information
Jeg hjælper dig med at sætte din Google Ads konto op og søger for at dit marketingsbudget bliver brugt optimalt og de søgeord du gerne vil findes på, er relevante og giver dig omsætning.
Jeg hjælper dig med at lave:
- En søgeordsanalyse (de rigtige ord at finde dig på)
- Sparring omkring budget
- Forslag til annoncetekster
- opsætning af din Google Ads annonce

Det hjælper jeg dig også med
Det er vigtigt at der løbende bliver holdt øje med din Ads konto og optimerer dine kampagner.
Der er mange parametre der kan ændre sig undervejs.
Konkurrencen, brugernes adfærd og sågar årstiden kan have indflydelse.
Derfor er det vigtigt at følge med og optimere eller ændre annoncerne.

Hvad sker der teknisk
Når en kunde søger på Google efter fx ordet ”massage”, bliver de præsenteret for de resultater Google finder relevante baseret på søgeordet.
Øverst ligger der betalte annoncer, Google Ads.
Du kan også komme til at ligge der hvis du laver Google Ads annoncer. Det koster ikke noget at ligge der eller at oprette annoncen.
Det er kun når der bliver klikket på din annonce at det koster dig noget.
Når der bliver klikket på din annonce, bliver kunden ledt til din hjemmeside hvor de kan læse mere om dine ydelser eller produkter.
Det vil sige at det koster dig kun det du har valgt at du vil betale for et klik på din annonce. På den måde er du sikker på at du ikke kommer til at betale mere end hvad din ydelse koster eller hvad dit budget kan bære.
Hvad kan du gøre mere for din synlighed?
Det er en rigtig god ide at få styr på SEO eller søgemaskineoptimering på din hjemmeside, Google kigger på brugeroplevelsen af hjemmesiden, SEO, kvaliteten af siden.
Det vil også være en rigtig god ide at have styr på dine søgeord med en søgeordsanalyse. De rigtige keywords er en af grundstenene i både annoncering og søgemaskineoptimering.
Tiden brugt på en søgeordsanalyse er givet rigtig godt ud og du vil helt sikkert blive både overrasket og inspireret når du først dykker ned i lige præcis den opgave.
Google belønner din kvalitet, du betaler mindre pr klik og giver synlige placering.
Det vil også være en rigtig god idé at benytte dig af Facebook annoncering samtidig. På den måde rammer du dine potentielle kunder flere steder.